Повернення товару

Покупець має право розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Це правило поширюється на непродовольчі товари належної якості за умови, що вони не використовувалися і зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики. Також у покупця має бути наявний розрахунковий документ (чек).

При здійсненні обміну (повернення) товару належної якості покупцем (споживачем) слід враховувати, що відповідно до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постановою КМУ від 19 березня 1994 р. N 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист ПРАВ СПОЖИВАЧІВ», ДО ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну (поверненню) належать:

-         лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція

-         пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

Товар, виготовлений на замовлення або привозиться за індивідуальним замовленням, поверненню та обміну не підлягає!